dietetykielce.pl

dietetykielce.pl

jaka dieta przy helicobacter

jaka dieta przy helicobacter

I Need listę Wysokie węglowodany – co jeść, a czego unikać

Notowania Wysokie węglowodany – co jeść, a czego unikać

Dla każdego, kto wychodząc na diecie Atkinsa, „muszę listę żywności wysokiej węglowodanów” jest często pierwszą rzeczą, która przecina swój umysł. Oto niektóre z produktów, które mają najwyższą zawartość węglowodanów (na 200 kalorii porcji):

maski pełnotwarzowe

-Wszystkie rodzaje cukierków

-Dżemy i konserwanty

-galaretka

-Sproszkowane napoje owocowe aromatyzowane

-Zboże

-Otręby owsiane

-Cukry i słodziki

-Suszony owoc

Inne chmura prywatna częste pokarmy, które są dość wysokie w węglowodany są:

-Chleb

-Ryż

-Makaron

-Polenta

-Owies

-Ziemniaki

Wszystkie są takie same?

Prostą odpowiedzią jest: nie. Naukowcy odkryli, węglowodany złożone (takie jak te znajdujące się w ziarnach, ryż, owies i ziemniaki), aby być o wiele bardziej korzystne niż prostych (znaleziono w Cukierki, cukry i substancje słodzące). Są to najlepszy wybór, aby uzyskać większość swojej energii z, jak będzie się utrzymywać przez cały dzień. Proste węglowodany będzie duża ilość krótkoterminowych energii, ale to będzie szybko spadać wkrótce. Świeże owoce jest jeden wyjątek, ponieważ zawiera zdrową mieszankę obu prostych i złożonych węglowodanów.

Powinny być włączone jako część spalanie tłuszczu diety?

Ostatnio naukowcy i specjaliści sportowe odkryli, że w tym prawo węglowodany, takie jak wymienione bezpośrednio powyżej, mogą rzeczywiście przyspieszyć utratę tłuszczu. Nieważne, czy jesteś na diecie, aby schudnąć, pobyt lub dodać poziom beztłuszczowej masy mięśniowej, jest to niezbędne do utrzymania diety, który jest zdrowy i zrównoważony, a to oznacza, w tym prawo ilości węglowodanów, białek i tłuszczów. Węglowodany są zdecydowanie najlepsze paliwo dla potrzeb energetycznych organizmu, tyle niskie lub nie-carb diet pozostawi czujesz się zmęczony i przygnębiony.

– autor artykułu